I na deser, co można było przewidzieć, seer i jego clairsentence.
Poziom 1:
Destiny Dissonance - mały debuff. Bez rzutu obronnego, range touch, powoduje sickened (czyli -2 do rzutów). W porządku, choć bez rewelacji.
Precognition - długi okres działania, +2 do dowolnego rzutu, jednorazowo. Działa już po wykonaniu rzutu! Tania, bo zawsze za 1 pp.
Poziom 2:
Clairvoyant Sense - pierwsza z mocy jasnowidzenia, na razie nic zachwycającego. Warto zwrócić uwagę, że seer zdobywa ją o poziom wcześniej niż inne bard czy wizard.
Object Reading - pozwala poznać, kto używał danego przedmiotu. Znów, sytuacyjna moc, dobra dla detektywów.
Sensitivity to Psychic Impressions - pozwala poznać historię danego miejsca i wydarzenia, które odcisnęły tam swoje piętno. Ponownie, dla detektywa/archeologa (a tak szczerze to dla enpeca, do którego gracze zawsze idą z takimi pytaniami).
Poziom 3:
Escape Detection - moc dla paranoików, którzy uważają, że ich ciągle śledzą, na dodatek, tylko utrudnia, ale nie uniemożliwia wieszczenia.
Fate Link - ciekawa opcja. Łączy dwie osoby empatyczną więzią, sprawiając, że gdy jedna dostaje obrażenia, druga otrzymuje ich tyle samo. Moc dla pacyfistów-ryzykantów z dużą ilością hp lub ludzi lubiących zabijać swoich wrogów dwa razy szybciej (zakładając, że wrogowie pojawiają się grupami).
Poziom 4:
Anchored Navigation - stawia mentalną "kotwicę" w jakimś miejscu, która informuje psionika o jego położeniu względem tego punktu i łączy mentalną więzią z jeszcze jedną osobą obecną podczas tego doniosłego wydarzenia. Dzięki, gdy będę musiał przejść labirynt, załatwię sobie nitkę, albo jeszcze lepiej, Ariadnę.
Remote Viewing - czyli podglądactwo stosowane, jak scrying. Różni się tym, że umożliwia manifestowanie mocy przez swoje "mentalne ja", co umożliwia nękanie wroga jakimiś sugestiami i innymi perfidnymi mocami. Bez mojej erraty (jest na blogu wcześniej) erraty byłby to czar niebieski.
Poziom 5:
Clairtangent Hand - czar ten otwiera drzwi do różnorodnych kradzieży, sabotaży i zamachów, ograniczonych tylko pomysłowością psionika (ew. do zbereźnego macania na odległość)
Second Chance - specyficzny buff. Działa krótko, rundę na poziom, i w tym czasie pozwala na jeden reroll. Możliwe także zastosowania poza walką.
Poziom 6:
Precognition, Greater - działa bardzo długo, godzinę na poziom, i umożliwia na wielokrotne dodawanie +4 do rzutów. Również i tu można dodawać bonus po rzucie.
Poziom 7:
Fate of One - reroll jako immediate action. Zawsze przydatne.
Poziom 8:
Hypercognition - no-brainer, w tym wypadku dosłownie. Moc pozwalająca wydedukować (prawie) wszystko. Dla graczy, którym nie chce się ruszyć własnym mózgiem (a za rozwalanie fabuły honorowy czerwony).
Poziom 9:
Metafaculty - marzenie CIA (i KBG też). Moc ta obdarowuje psionika dokładnym wykazem, jaką siła dysponuje dana osoba, gdzie jest, jakie przedmioty posiada, z kim walczyła, co teraz robi itd. Bez rzutu obronnego.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz