piątek, 6 maja 2011

Ze wstępu Kodeksu Hamanu...

Jam jest Hamanu, Król Świata, Król Gór i Dolin, Król Urik, Ten, którego wichura i wszechmocne słońce naznaczyły jako swego Pomazańca, i któremu życiodajne wody i żyzne gleby powierzyły najpotężniejsze Miasto Athasu. Mój przyjemny cień rozpościera się nad moim Miastem.

Wielkie duchy piastowały mnie na swym łonie, ziemia moją matką, niebo moim ojcem. Wśród bogów Jam pierworodny, najbieglejszy w sztuce wojennej. Przede Mną drżą legiony i to Ja przełamuje szyki wrogów. Moje ramię pewne, mój miecz niechybny. Ja prowadzę swe wojska po zwycięstwo, Ja nigdy w boju nie zaznałem klęski, Ja Nieśmiertelny!

Jam jest Hamanu z Urik, Wielki Król, Potężny Król, Król Świata, Król Athasu, Mocarz, który cały świat uchwycił w ramionach, od szczytów Grzmiacych Wzgórz aż po Morze Szlamu, Pan Życia, Pan Śmierci, Pan Wszystkiego na Co Spojrzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz