Hej!
Zorientowałem się, że sam niezbyt dobrze znam zasady leczenia naturalnego. A ponieważ to chyba cenna wiedza, postanowiłem ją przypomnieć sobie i wam na blogu:
- 8 h odpoczynku leczy poziom=hp oraz 1 ability damage (po zakończeniu odpoczynku), każde zakłócenie tych 8 h niweczy całość leczenia. Można z tego skorzystać tylko raz na dobę.
- 24 h odpoczynku leczy 2*poziom=hp oraz 2 ability damage (po zakończeniu odpoczynku), każde zakłócenie tych 24 h niweczy całość leczenia (lub daje efekt jak 8 h, zależnie kiedy go przerwano)
- nonlethal damage leczą się w tempie poziom=hp na godzinę
- long-term care (DC Heal 15, wymaga medykamentów, nie można stosować na siebie) podwaja ilość wyleczonych poprzez odpoczynek hp i ability damage
- muł leczy zawsze dwukrotnie więcej hp i ability damage niż normalnie
- treating deadly wounds (DC Heal 20, wymaga medykamentów) leczy poziom chorego=hp, w przypadku przebicia DC o 5 lub więcej dodatkowo do liczby wyleczonych hp dodaje sie Wis modifier lekarza. Można to stosować raz na dobę.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz