Poziom 7:
Barred Mind, Personal - - zapewnia niewrażliwość na wieszczenie/jasnowidzenie i +8 do rzutów obronnych (niestety resistance bonus) przeciw efektom działającym na umysł. Działa cała dobę.
Bend Reality - pomniejsza wersja czaru wish. Kosztowna.
Cosmic Awareness - pozwala zasięgnąć rady "kosmicznej świadomości" (czy jak tam to tłumaczą), by potem dodać swój poziom do rzutu na cokolwiek. Sensowna (i to naprawdę) staje się po augumentation, tak - ma za krótki czas działania.
Decerebrate - niezwykle mi się to podoba. Po nieudanym rzucie obronnym na Fortitude moc ta zamienia ofiarę w mentalne warzywo. To w praktyce save-or-die, który prześlizgnął się cenzorskim nożycom w Pathfinderze. Poza tym, wpasowuje się w estetykę mindfucków, a to mój ulubiony typ zaklęć.
Divert Teleport - po przemyśleniu, uważam, że jest to bardzo fajna moc, zwłaszcza na wyższych poziomach, gdzie wrogowie często uciekają przy pomocy teleportacji. Pozwala jako immediate action przechwycić ich teleport i skierować paskudy do nowej lokalizacji, np. naszego magicznego wiezienia, wprost w głąb jeziora lawy itd.
Energy Conversion - lubię to! Oprócz zapewniania odporności na wszystkie rodzaje energii, pozwala gromadzić je w sobie i potem odpalać jako energetyczne promienie we wrogów!
Energy Wave - chciało by się rzec: "kolejny energy attack, dobry, bo wszystkie są dobre, ale...". Otóż nie. Ta moc ma monstrualny obszar działania - stożek szeroki na pięćdziesiąt metrów! Manifestowanie tej mocy pozwala palić całe miasta, i to nie jest przesada.
Ensconce - chętna osoba staje się niewidzialna, niewykrywalna i nic nie może robić. Wiem, że często to pisze, ale to kolejna strasznie, strasznie sytuacyjna moc.
Ethereal Passage - taaa... eteryczny otwór przez ścianę na kilka uzyć, jako 7-poziomowa moc. Lepiej wybić dziurę dezintegracją. Może nie tak elegancko, ale ma ona też inne zastosowania (np. pozwala wybić dziury w strażnikach, którzy przybiegną zaniepokojeni).
Evade Burst - znakomita moc, z tym, że psychowojownik ma ją na swojej liście jako 3-poziomową! Jako 7-poziomowa jest po prostu ok.
Oak Body - bardzo dobry buff, zapewnia szereg odporności i nie tylko. Dla psionika zdolności do walki są zazwyczaj bezużyteczne, niemniej pozwala przyjąć i wygrać walkę w wielu nietypowych okolicznościach (próżni, toksycznej chmurze itd.).
Psychosis - sprawia, że jedna osoba szaleje na stałe. W walce czas działania nie jest aż tak ważny, a poza walką - no cóż, jest to tylko pewien rodzaj klątwy (a bestow curse u czarujących jest dużo niższego poziomu).
Ultrablast - moc ta pozwala wymieść dookoła wszystkich falą uderzeniową. Nie jest zła, ale energy burst robi to lepiej i znacznie wcześniej.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz